Content marketing w mediach społecznościowych – podstawy

content marketing w mediach społecznościowychAby reklama w sieci, a więc marketing internetowy twojej firmy był naprawdę skuteczny, musisz zrobić wszystko, aby to co piszesz, to co umieszczasz na swoich fanpage’u było po pierwsze interesujące dla Twojego potencjalnego klienta, a po drugie, aby treści dodawane były systematycznie.

Obecnie klient jest znużony “typowymi” reklamami i ich przekazem – oczekuje czegoś, co naprawdę go zaskoczy lub zainteresuje – działania zmierzające ku temu nazywane są Content marketingiem. Inaczej mówiąc jest to marketing treści i niesie ze sobą przekonanie, że treść kierowana do klienta ma być jasna, zrozumiała, ale przede wszystkim ciekawa.

Jest to bardzo ważne zwłaszcza w mediach społecznościowych – nikt z użytkowników nie ma obowiązku odwiedzania Twojego fanpaga – musisz zatem przyciągnąć swoich klientów. W jaki sposób to zrobić? Najlepiej, aby prezentować treści dopasowane do grupy docelowej, które będą wartościowe. Natrętne przekazy, wyskakujące znienacka reklamy to już przeszłość. Klient oczekuje od Ciebie wiedzy i chce żebyś go zachęcał!

This article has 2 Comments

  1. Dobrze widzieć w końcu jakiś prawdziwy content w socialu, który od niedawna zaczyna wypływać. Za długo polegało to tylko na wrzucaniu kotków i memów

  2. Oj pod gardło już podchodzi temat content marketingu. Wszędzie, zmieszany ze wszystkim usilnie dopakowywany, przekowywany i obrabiany – byle tylko uszczknąć trochę trendu, pokazać nazwisko, wypromować się na eksperta. ZA DU ŹO tego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *