Czy Twoja firma potrzebuje Social Media Managera?

social media managerJeżeli posiadasz firmę, lub chcesz ją założyć, musisz zdawać sobie sprawę z kosztów, które będziesz musiał ponieść. Oczywiście musisz wliczyć w nie ZUS, wszelkie ubezpieczenia (także sprzętu), wynajęcie lokalu i wiele innych. Bardzo często zapominamy o kosztach reklamy, a nie można wliczyć do nich jedynie jednorazowego druku wizytówek lub ulotek, albo plakatów. Dziś największą popularnością cieszy się reklama w Internecie – jest też najbardziej efektywną, toteż należy tam kierować swoją reklamę. Nie wystarczy jednak strona internetowa i ogłoszenia. Bardzo ważne jest by być wciąż tam, gdzie mogą być Twoi klienci.

Oczywiście najlepszym miejscem są wszelkie portale społecznościowe – kontakt z klientem, zawsze kiedy on tego potrzebuje jest niezmiernie ważny. Jednak, Ty jako właściciel firmy nie masz przecież czasu wciąż siedzieć przed monitorem komputera i odpowiadać klientom na ich pytania lub publikować artykuły związane z działalnością. Właśnie dlatego powinieneś zatrudnić Social Media Managera, który nie tylko zajmie się prowadzeniem np. fanpaga, ale także zna się na marketingu internetowym, zatroszczy się o stronę internetową i o cały wizerunek firmy w sieci.

This article has 1 Comment

  1. Social Media Manager w firmie to duży koszt, ale agencyjny nigdy nie ogarnie takiego stopnia zaangażowania i znajomości tematu. Idealnie byłoby mieć osobę od marketingu internetowego, które skoordynuje SEO, obsłuży AdWords, zarządzi socialem – wbrew pozorom jak najbardziej wykonalne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *